Garanția banilor înapoi extinsa de la 14 la 365 de zile la Xmobila.ro
Dragă client,
Ne pare rău să aflăm că există o situație în care dorești să anulezi sau să returnezi comanda plasată. Înțelegem că uneori se întâmplă să fie nevoie să faci schimbări, iar noi suntem aici pentru a te ajuta în acest proces.
Pentru a iniția anularea sau returnarea comenzii tale, te rugăm să ne contactezi la numărul de telefon 0771234967. Colegii noștri vor fi bucuroși să te asiste și să îți ofere toate informațiile necesare privind politica noastră de retur.
Ne dorim ca experiența ta de cumpărături să fie una plăcută și fără complicații, așa că suntem hotărâți să facem tot posibilul pentru a răspunde nevoilor tale. Te asigurăm că vom gestiona cu profesionalism și promptitudine orice solicitare legată de retur sau anulare.
Mulțumim că ai ales produsele noastre, iar dacă există altceva cu care te putem ajuta, nu ezita să ne contactezi.
Cu sinceritate,
Echipa Xmobila.ro
Termenii și condițiile de returnare a produselor:
- Când returnați produsul, trebuie să fie în ambalajul original (pentru a verifica produsul, puteți tăia ușor banda ce acoperă și ține închis pachetul);
- Daca s-a asamblat sau s-a incercat asamblarea, produsul nu mai poate fi returnat.
- Produsul trebuie să nu fi fost deteriorate de către client.
- În cazurile în care motivul pentru care doriți să returnați produsul ține de eventuale defecte de fabricație, noi ne asumăm responsabilitatea de a-l înlocui cu unul de calitate înaltă sau de a vă returna toți banii.
- Produsul trebuie să fie exact ca in momentul primirii (să aibă etichete, elementele de protectie si ambalajul original, carton/folie dupa caz)
- Vă reamintim că, în calitate de consumator, sunteți responsabil pentru orice diminuare a valorii produselor cauzată de manipularea acestora.
- În cazul în care produsul returnat prezintă deteriorări, pete, urme de montaj, uzură sau folosire, zgârieturi, murdărie sau are elemente de feronerie lipsă și nu poate fi revândut ca produs nou, va fi percepută o taxă pentru a acoperi diferența de preț dintre un produs nou și produsul deja utilizat.
- Produsul returnat trebuie să aibă toate componentele și ambalajele, la fel ca la primire.
- Produsul returnat va fi preluat din cel mai apropiat loc unde poate ajunge mașina celor de la curierat.
Vă rugăm să verificați integralitatea ambalajului la primirea coletului. În cazul în care coletul prezintă ambalaj deteriorat în momentul recepționării,
este obligatoriu să încheiați un proces verbal cu agenții de la firma de curierat sau cu agentul delegat de Xmobila.ro, în care să se constate livrarea cu ambalajul deteriorat.
Xmobila.ro va efectua rambursarea contravalorii produselor returnate în termen de 14 zile de la primirea acestora în depozitul nostru. Rambursul se va face prin transfer bancar într-un cont în lei, indicat de dumneavoastră în formularul de retur, cu excepția situației în care ați acceptat în mod expres o altă modalitate de rambursare.